Reynaert wijn- en biergilde forum Reynaert wijn- en biergilde forum
Forum van Reynaert Gilde uit Lokeren
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fruitmolen voor appels gezocht

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Reynaert wijn- en biergilde forum -> Toogpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Davy
Gebruiker


Geregistreerd op: 26 Sep 2014
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 26-09-2014 21:25:41    Onderwerp: Fruitmolen voor appels gezocht Reageren met citaat

Hallo,

Ik ben Davy en sinds kort woonachtig in Lochristi (Zeveneken). Ik ben wat bezig geweest met appelcider de afgelopen jaren, maar dit jaar heb ik een 100tal kilo appels verzameld om cider van te maken.

Het enige waar ik op zoek ben is een fruitmolen/appelmolen om mijn appels te vermalen. Heb al op google 'tweedehands fruitmolen' en 'fruitmolen te huur' gezocht, maar niet iets direct 'voordelig' gevonden.

Dus vroeg ik me af of iemand op dit forum zo een apparaat heeft dat ik evt kan lenen/gebruiken.

Alvast bedankt,

Davy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Reynaert wijn- en biergilde forum -> Toogpraat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum